Bun venit la ARGUS OPTIK S.R.L.!

Bine ați venit la ARGUS OPTIK S.R.L., o sursă de încredere pentru soluții optice de înaltă calitate în România. Înființată în noiembrie 2005, suntem o subsidiară a ARGUS INDIVIDUELL OPTIC GMBH din Germania, aducând în piața din România un portofoliu inovator și diversificat de produse și servicii optică.

Suntem mândri să vă oferim o gamă exclusivă de produse, create special pentru nevoile dvs. Produsele noastre întrunesc standarde înalte de calitate, fiind disponibile la prețuri competitive datorită comenzilor centralizate la nivel de grup și relațiilor solide cu furnizorii noștri, care ne permit să obținem volume mari și cele mai bune prețuri pentru dvs.

Echipa noastră de tehnicieni este angajată într-un proces continuu de perfecționare profesională, participând la traininguri și cursuri în străinătate. Astfel, vă garantăm servicii de cea mai înaltă calitate, oferite în cel mai scurt timp posibil.

Ne dorim să construim relații puternice cu cabinetele medicale din România, oferindu-le soluții optice de top și asistență specializată. În același timp, vedem această oportunitate ca pe un mod de a contribui la continuarea ascensiunii pe care compania ARGUS a înregistrat-o în Europa în ultimii ani.

Încrederea dvs. în serviciile noastre este esențială pentru noi. Suntem aici pentru a vă oferi cele mai bune produse, servicii și suport în domeniul optică. Vă invităm să explorați gama noastră variată și să experimentați calitatea și profesionalismul ARGUS OPTIK S.R.L.

Conform politicii noastre comerciale, asiguram suport tehnic pe toata perioada de garantie a aparatelor achizitionate de la compania noastra.

Asiguram un punct de contact dedicat personalului autorizat al clientilor nostri unde se poate semnala orice problemă/defecțiune care necesită mentenanță preventivă sau corectivă sau solicită suport tehnic contractantului în gestionarea unui incident, disponibil, pentru a se asigura că orice situație semnalată este tratată cu promptitudine, la numarul de telefon 0722.460.085 sau la adresa de mail service@argusoptik.ro

Vom răspunde în timp util la orice incident semnalat de dumneavoastra, în funcție de nivelul incidentului. Fiecare incident este caracterizat de un nivel de prioritate, care va evidenția impactul acestuia asupra funcționalităților produsului

1.1. Mentenanta corectiva în perioada de garanție

Serviciile de mentenanta corectiva:

Mentenanța corectivă reprezintă totalitatea operațiunilor de intervenție la un echipament care se efectuează ca urmare a unor defecțiuni sau funcționării în afara parametrilor optimi cu scopul de a restabili capacitatea de funcționare optimă a echipamentului/produsului

Mentenanța corectivă include localizarea, diagnosticarea defectelor, inclusiv intervenția pentru restabilirea bunei funcționari și trebuie efectuată pentru toate părțile componente ale produsului atunci când autoritatea contractantă semnalează un incident.

Vom include in costurile mentenanței corective toate costurile aferente intervenției, cum ar fi, dar fără a se limita la: forța de muncă, piesele de schimb, alte materiale sau consumabile, costurile cu transportul echipamentului/produsului de la sediul beneficiarului la locul efectuării operațiilor de mentenanță corectivă, dacă este cazul. Activitățile de mentenanță corectivă se vor realiza, de regulă, în locațiile unde sunt instalate echipamentele. În cazul în care activitățile de mentenanță corectivă necesită operații tehnologice mai complicate, siacestea nu pot fi executate şi la sediul clientului,echipamentul va fi transportat de catre firma noastra la sediul nostru pentru reparatii, caz în care se întocmește un proces verbal de custodie.

După fiecare intervenție corectivă, vom efectua teste de funcționare care să demonstreze că echipamentul/produsul funcționează în parametrii optimi și vom prezenta un raport care să includă activitățile realizate, piesele de schimb utilizate, precum și rezultatele testelor de funcționare.

Serviciile de mentenanță corectivă din perioada de garanție vor fi incluse în prețul bunului. În cazul în care echipamentul / produsul respectiv functionează pe perioada de garanție fără defecțiuni sau funcționează în parametrii optimi stabilitți se poate ca aceste servicii să nu fie solicitate de catre client.

1.2. Mentenanta evolutivă în perioada de garanție

Mentenanța evolutivă se va aplica numai acelor produse care sunt livrate concomitent cu un software care le asigură operabilitatea.

Operațiunile de mentenanță evolutivă care necesită o oprire a echipamentelor se efectuează în afara orelor normale de activitate. Datele exacte vor fi agreate cu clientii nostri.

Înainte de efectuarea operațiunilor de mentenanță evolutivă, vom prezinta spre aprobare planul de realizarea a mentenanței evolutive care trebuie să cuprindă cel puțin lista echipamentelor la care se va interveni, perioada intervenției, documentația tehnică relevantă.

Vom realiza și documenta o sesiune de instruire cu personalul autorității contractante privitoare la noile capabilități ale echipamentului.

Mentenanța evolutivă nu trebuie să conducă la perturbarea activităților clientilor nostri, degradarea performanței serviciilor și/sau pierderea unor informații.

Mentenanța evolutivă va acoperi toate costurile aferente intervenției, inclusiv forța de muncă, echipamente, software și altele asemenea inclusiv produse (componente/ piese de schimb).

Operațiunile de mentenanță evolutivă vor fi efectuate în condiții de securitate, cu asigurarea că sunt îndeplinite toate măsurile privind protecția, conform prevederilor legale, a personalului contractantului care efectuează mentenanță și a altor persoane prezente la locul unde are loc intervenția.

După fiecare intervenție evolutivă, vom efectua teste de funcționare a echipamentului.

După fiecare intervenție evolutivă, vom livra documentația detaliată a intervenției (actualizare proiect tehnic, licențe, etc.).

ARGUS

Inovație pentru dezvoltare.
Excelență în servicii

2005
DIN CE AN ACTIVAM
2000
CLIENTI MULTUMITI
25
PARTENERI
1002
LOCATII
12
ECHIPA
350
PRODUSE